Info om DUS 2

- På skoledage kl. 13-17

- DUS 2 holder lukket i alle skoleferier

Takst for DUS 2 hvor tilmelding og afmelding foregår

I DUS 2 er et fritidstilbud med aktiviteter til elever fra 4. til 6. klasse. Vi tilbyder både små og store aktiviteter i hverdagen, som børnene kan vælge at deltage i. DUS 2 giver børnene mulighed for at afprøve sig selv i sociale, fysiske og kreative aktiviteter.

I DUS 2 støtter vi børnene i at udvikle deres selvstændighed og ansvarlighed.  DUS 2 er et ukontrolleret pasningstilbud, hvilket vil sige, at børnene selv styrer, hvornår de kommer og går.

Vi vægter børnenes medbestemmelse højt og derfor bliver børnene inddraget i udvælgelsen af aktiviteter. Af tidligere aktiviteter kan nævnes: smykkefremstilling, syning, overnatning, bolchekogning, konkurrencer/turneringer, svømning, funcenter, bordtennis, bowling, fest, fodbold, PlayStation og lign.

Personalet
Bemandingen er i udgangspunktet to pædagoger dagligt.

Brugerbetaling
I forbindelse med visse større aktiviteter er der brugerbetaling. Det kan eksempelvis være ved ture i klatreparken, funcenter, svømmehal, overnatning, pige/drengeaften, LAN og lign. Betalingen foregår via bodkortet.

Lokaler
DUS 2 er på mellemtrinsgangen. Vi har adgang til gymnastiksal, faglokalerne samt udearealer.